Wednesday 22 January 2014

Langkah permulaan untuk menjadi yang lebih baik

As Salam semua....

Tahun 2013 telah berlalu... menjelma pula tahun 2014.. dibuka dengan berita yang kurang menyedapkan.... rumah baru ku dimasuki pencuri... sedikit sebanyak hal ini menjatuhkan semangatku untuk menghadapi hari2 mendatang... hampir kesemua barang2 kenangan hantaran semasa pernikahan hilang sekelip mate.... dalam kesedihan terselit juga kegembiraan apabila kenaikkan gred pangkat dari kump sokongan 2 kepada kump sokongan 1 diluluskan oleh kerajaan.. rezeki terpijak org kate.... sekurang2 nye dapat membantu aku menggantikan semula duit2 tabung anak yang telah hilang...

Disaat meniti hari2 duka, aku mendapat wasap daripada kak nadia untuk memberi tunjuk ajar menjadi seorang shaklee independant distributor yang berjaya.. oleh yang demikian saye ingin memperkenalkan diri saya....

Nama saya NOR AZRINA BT MOHD NOR... SID no. 868591...saye adalah pengedar di area negeri sembilan amnya dan di port dickson khasnya....sebarang pertanyaan berkenaan produk shaklee boleh berhubung terus dengan saye di no talian 0133500352... atau wasap di no 0166471231... fb saye nina azrina....

Jemputlah ke blog saye untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk shaklee... tq samua...


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete